القائمة الرئيسية

الصفحات

شفرة قنوات osn على النايل سات 2024 بنظام biss

شفرة قنوات osn على النايل سات 2024 بنظام biss
شفرة قنوات osn على النايل سات 2024 بنظام biss



لوتج دخلت على فيسبوك بس تلاقي اكثر من عشر محلات ومعارض مبتعرفش تقرا رخيص جدا هم هنا بيستخدموا اللي بيدور على الشتائم يعني فيسبوك يستهدف حضرتك وانت بتدور على الشاشة عارف ان انت دخلت على جوجل دورت على الشاشة   ، شفرات القنوات المشفرة على النايل سات 2024 ،  فبالتالي يبعث لك اعلانات الشقق 90 في الميه منهم على فيسبوك اعلانات مموله اعلانات مضروبه كان كاتبه لها شوية تقول لي تجاري ولا لها معرض رئيسي كل كلامهم معك انا ابعث لك اون لاين طب يا جماعه كلمه كانت بتقول لك ما عندناش   ، شفرة قنوات بي ان سبورت على النايل سات 2024 ،  مكان اشتغل اون لاين بس طيب ايه الصيانة عندنا صيانه ثلاث سنين ضمان ضمان ده رحلة فين قال لك الرقم موجود في ايه في الكرتونه او في الكتالوج وطبعا حضرتك مش عارف ومش متوقع ان انت هتخش هتلاقي الشغل دوت حقيقي أو هتلاقي.شفرة biss bein sport 2024 على النايل سات

osn movies biss key nilesat 2024


انبسطت من شاشة 45 بوصه سمارت اندرويد الجي 4000 جنيه او ب 3500 جنيه وهي شاشه صيني في يومين تحت بير السلم وتصنعه وشاشة رديئه جدا كل اللي عامله فيهم ضاربين اللوجو بتاع ال جي او سامسونج اللي هما شكلهم 90 في المئه  ، القنوات المشفرة على النايل سات ،   على المرتين دول ماركه سامسونج وال جي هيبيع الشاشة سمارت من سامسونج 60 بوصه يبيعها ب 5700 جنيه وفي 6,000 جنيه نبل كان 60 بوصه من سامسونج سمارت سعرها بيخش حوالي 12 الف جنيه ده السعر بتاعها يعني هو بيديك  ،شفرة بيس بين سبورت على النايل سات 2024  ،   النصف سعرها بس مش الشاشه الاصليه طبعا عامل مشكله وتردي مع ناس كثير من الأسد ناس يختاروا الشاشة وبعد ما اشتروها كلموني انا وبعدين مش هتيجي برمجة رسيفر داخلي و احنا فاكرينك هي ما بداخلي قلت لهم لا يشعر كما ظهرت مابداخلها.قنوات البيس على النايل سات

تشغيل قنوات osn على النايل سات


قالوا لي احنا شوفنا على القناه عندك انت بتقول فيها رسيفر داخلي قلت له ماهو الموديل اللي انا كنت بشرحه هو اللي انت اشتريت وه قالوا لي ما يعرفش احنا جبنا 65 زي ما انا كنت بتشرح احنا فاكرينك يا ولد طول يا راجل يا طيب جايبها 65 بوصة 6200 جنيه  ، biss key nilesat 2024 ،   ولا سبت ولا حتى 8000 جنيه في وليد 65 بوصة هتخش 13 14 1000 جنيه هتديها بالسعر ده فنصيحة لوجه الله تشتري فانيش الاعلان الممول او الاعلانات اللي على فيسبوك نهائي هتشتري شاشة بتخش على المتجر الرسمي بتاع الشركه مش عارفه  ، شفرات بي ان سبورت على النايل سات 2024 ،   خش على القناه عندنا واسأل انا بحط رقمي دائما للناس اللي عايزة تعرف انت قفشه منين لكن انت متجيش تتصدم بعد ما يعجبك تعمل الشاشة وتخش وجه من الشاشة مظبوط بقى مش اصليه وان اللي باع لك الكيسه ديت للاسف يعني.قنوات osn على النايل سات 2024

سعر رسيفر osn في مصر 2024


في احد ما عندوش ضمير جاب لك شاشة مضروبه سعرها تقريبا يعني سعرها مش هيتصل عليه قالت لي عندي كبيره قوي يا جنى 2000جنيه لا جدا لدرجه 485 جدا ويجعلك فضائح في الثمن وبعد كده يوم واحد تخيل ان انت هترن عليه عشان تقول لي  ، فتح قنوات osn 2024 ،   عايزه اعرف الصيانة فين والضمان فين محدش هيرد عليك ولا احد هيديكم قعدنا نقول وما حدش هيقدر يوصلك لاي حاجه بدليل انه بيبعت الشاشة مع مندوب شحن مش بيبعتها مع مندوب الشركه بتاعته اللي بتبيع مندوب الشحن ده عباره عن شركه  ، قائمة ارقام قنوات osn ،   تجارية بت نقل البضائع يعني زي ما بيجيب لك الشاشة بيودي لحد ثاني ثلاجة تؤدي حد ثاني غساله بس هو ما يعرفش مين ده اللي ادي له الشاشه ده بيدي له فلوس الشحن ويقول له تحصل لي الفلوس وتعال رقم بنك او على فودافون كارت بالاتفاق.osn biss key 2024

تشغيل رسيفر osn على نايل سات


مع شركه الشحن لكن عشان توصل له عمرك ما هتعرف توصل لك وبتبقى خلاص لبست في الحيط ده مالك والدنيا معك باظت خالص باظت حرام طبعا دائما تحري الصدق بل الشارع اشتري جهاز يعرف التبتل الجهاز نوعه ايه اعرف انت بتجيب الماركه  ، osn nilesat biss key 2024 ،   اسمها ايه ايه لما انت نزلت تشتري شاشه ال جي يو ان 740 اسمها كده بتنزل المرة بتقول اللي بيبيع انا عايز الشاشه دي انا عايز يقول ان 73 140 هيقول لك لا انت احسن منها قول له لا انا عايزه اقول لك لا دي احسن منها ليه انا عايز  ، نجم سات شفرات ،   يبرد بضاعة قاعده عنده في المتجر المعرض في حاجات كثير رغده رغده يعني من السنه اللي فاتت واللي قبلها جهز القاعده او عايز يحركها عشان يحرك المتجر عشان يبيع بعد كده الجديد لكن عمره ما هيطلع لك البيت في الاول الا لو انت رايح له وعارف.شفرات قنوات

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية


 
تحديث قنوات IPTV رسيفر تايجر h3 يدعم تشغيل القنوات بدقة HD
كود تفعيل dream iptv 2024 لمشاهدة القنوات المشفرة مجانا
أفضل 10 مواقع لتحميل احدث سوفت qmax h8 محدثة باستمرار
موعد نزول لعبة pes 2024 | شامل السعودية ومصر

تعليقات

التنقل السريع